Hocam restoranlar, lokantalar vs ramazan ayını bol para kazanma ayı olarak görüyorlar. Buradan kazandığını belki 1 yıla yayıyor. İyi bir şey mi değil ama farklı davrananı da görmedim. Eee paylaşma, yardımlaş, dayanışma diye sorarsanız onları boş geçin hocam onlar eskidendi.