Bir kaç akşamdır iftarları mecburen dışarda yapıyoruz inanılmaz olaylara şahit oluyorum.
Ramazan ayı demek paylaş demek, yardımlaşmak demek, dayanışma demektir. Ama bu restaurant sahipleri gerçekten bizimle dalgamı geçiyorlar ?
İftarda bir lokantaya girip iftarı orda yapayım diye düşünüyorsanız eyvahlar olsun, zorunlu olarak o
Fix Menü diye adlandırılan akıl oyunlarıyla donatılmış menü dışında sipariş veremiyorsunuz.
İşin garip tarafı ramazan ayı dışındaki tüm zamanlarda İkram diye tabir edilen mezelerin bir çoğu zaten veriliyor neyin iftarliyeği, neyin başlangıçları bunlar tamamen fiyatı şişirmek maksadıyla yapılmış kurnazlıklardan başka birşey değil.
Bu restaurantların ramazan ayının anlam ve öneminden çıktığı bariz bir gerçek artık ülkemizde.
Örnek bir ramazan menüsü restaurant adını ve adresini kaldırdım;