• 12-04-2023, 17:25:51
    #1
    Aramızda blablacar uygulamasını kullanan var mı güvenilir mi ?
    Yolculuk yaparken mola veriliyor mu
    yolculukta uygulamadaki yazan ücret dışı bir ücret istenir veya çıkar mı
    deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
  • 12-04-2023, 17:27:42
    #2
    Hocam şöyle söyleyeyim tabikide %100 Güvenli diye bir olay yok araç içi kamera vs de yok genellikle oraya fiyat yazılıyor o neyse o oluyor ama zaten numara paylaşıyor seninle orda detayları görüşüyorsun
    Mola derken bunu otobüs gibi düşünmeyin normal komşunuzla çıkmışsınız gibi belirli yerden sonra belki arabayı siz bile kullanabiliyorsunuz onu geçtim abi gel bi kahve içelim demeler başlar 1.saate
  • 12-04-2023, 17:28:09
    #3
    Kişinin yorumlarına bakın mutlaka, diğer detayları kişiyle özel mesaj yoluyla konuşabilirsiniz uygulamadan. Kurumsal değil bireysel kişiler.
  • 12-04-2023, 17:28:54
    #4
    3-4 defa kullandım genelde puanı yüksek kişileri tercih ettim. Mola veriliyor yani bunu sende dile getirebilirsin mola verelim diye şoforu beklemene gerek yok. Güven açısından hiç sorun yaşamadım. Ücret konusunu zaten öncesinde konusup anlasıyorsun ve gideceğin yere varıncada kendisine veriyorsun yani ben en azından bu sekilde yaptım
  • 12-04-2023, 17:29:31
    #5
    Hypuin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şöyle söyleyeyim tabikide %100 Güvenli diye bir olay yok araç içi kamera vs de yok genellikle oraya fiyat yazılıyor o neyse o oluyor ama zaten numara paylaşıyor seninle orda detayları görüşüyorsun
    Mola derken bunu otobüs gibi düşünmeyin normal komşunuzla çıkmışsınız gibi belirli yerden sonra belki arabayı siz bile kullanabiliyorsunuz onu geçtim abi gel bi kahve içelim demeler başlar 1.saate
    Diyelim uygulamadaki fiyatı verdim adama, adam benzin vs. doldururken başka bir ücret talep eder mi ?

    akdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişinin yorumlarına bakın mutlaka, diğer detayları kişiyle özel mesaj yoluyla konuşabilirsiniz uygulamadan. Kurumsal değil bireysel kişiler.
    Talep gönderdiğim adam, 22 Yıorumu var hepsi iyi yorumlar
  • 12-04-2023, 17:31:08
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyelim uygulamadaki fiyatı verdim adama, adam benzin vs. doldururken başka bir ücret talep eder mi ?


    Talep gönderdiğim adam, 22 Yıorumu var hepsi iyi yorumlar
    Yok hocam edemez baştan anlaşıyorsunuz zaten gerisi sizi ilgilendirmez
  • 12-04-2023, 17:38:21
    #7
    Mesajla pazarlık yapın yorumu yüksek kişilerle yolculuk edin.Ben 3 ay önce kulllandım lüks bi araç gözüküyordu eski kasa Honda civic geldi 😂
  • 12-04-2023, 18:24:59
    #8
    Uyuşturucu taşıyan bir arabaya denk gelip, çevirmede yakalanınca "benim değil yolcunun" deme ihtimalinin her zaman var olduğunu unutmayın
  • 12-04-2023, 18:31:39
    #9
    Şuana kadar hiç orda yazan ücreti isteyeni görmedim hep daha fazlasını istiyorlar öncesinde anlaşırsınız.