şehirler arası yolculuk ederken 4 kez ilan açıp yolcu aldım. 1 kezde başkasının arabasında yolculuk yaptım. Yolcular güvenilir kişilerin arabasına binmek istiyor şöförler ise güvenilir insanları yanına almak istiyor. Bazı insanlar malesef art niyetli özellikle kadın yolcuların mesajlarına cevp verip erkeklere dönmüyorlar bile. Bende tam tersi malesef kimseye güvenemediğimiz bu dönemde özellikle kadın yolcu almak istemedim. Kimin ne çıkacağı belli olmaz iftira atar vb. diye düşünerek.Velhasıl kelam bence çok güzel uygulamaydı fakat sonrasında düşündümde üzülerek söylüyorum ki insanlara, birbirimize olan güvenimiz çok azaldı ve insanlarda değişmeye başladı. Hangi kötülüğün nereden geleceğini bilemez olduk. Uzun zaman önce yolculuk yaparken ilan açmayı bıraktım.
Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın.