Hypuin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şöyle söyleyeyim tabikide %100 Güvenli diye bir olay yok araç içi kamera vs de yok genellikle oraya fiyat yazılıyor o neyse o oluyor ama zaten numara paylaşıyor seninle orda detayları görüşüyorsun
Mola derken bunu otobüs gibi düşünmeyin normal komşunuzla çıkmışsınız gibi belirli yerden sonra belki arabayı siz bile kullanabiliyorsunuz onu geçtim abi gel bi kahve içelim demeler başlar 1.saate
Diyelim uygulamadaki fiyatı verdim adama, adam benzin vs. doldururken başka bir ücret talep eder mi ?

akdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişinin yorumlarına bakın mutlaka, diğer detayları kişiyle özel mesaj yoluyla konuşabilirsiniz uygulamadan. Kurumsal değil bireysel kişiler.
Talep gönderdiğim adam, 22 Yıorumu var hepsi iyi yorumlar