3-4 defa kullandım genelde puanı yüksek kişileri tercih ettim. Mola veriliyor yani bunu sende dile getirebilirsin mola verelim diye şoforu beklemene gerek yok. Güven açısından hiç sorun yaşamadım. Ücret konusunu zaten öncesinde konusup anlasıyorsun ve gideceğin yere varıncada kendisine veriyorsun yani ben en azından bu sekilde yaptım