Hocam şöyle söyleyeyim tabikide %100 Güvenli diye bir olay yok araç içi kamera vs de yok genellikle oraya fiyat yazılıyor o neyse o oluyor ama zaten numara paylaşıyor seninle orda detayları görüşüyorsun
Mola derken bunu otobüs gibi düşünmeyin normal komşunuzla çıkmışsınız gibi belirli yerden sonra belki arabayı siz bile kullanabiliyorsunuz onu geçtim abi gel bi kahve içelim demeler başlar 1.saate