5-6 ay yerine hocam iç dış paraziti kendinizde yaparsınız ama ilk aşıları yaptırın parazit aşıları internetten sipariş edip de kendiniz halledersini zaten biri hap biride sıvı baş kısmına sürüyolar bir gün dokunmuyorsunuz sonra zaten sıkıntı olmuyor böylede çözümler mevcut
Mama olarak normal marketten yavru yaş maması aldık ve kuru mama yiyor idareten almıştık yarın veterinere götüreceğiz ilk aşılarını yiyecek
içinde S harfi olan isimler bulun seslenirken bu harfin baskın olduğu isimlere tepki veriyor Mesela Fıssstık diyince tıslama sesi gibi olduğundan tepki veriyor benimki
Sütlaç adını verdim hocam "S" geçiyor
Pss pss pss diye seslenince tepki vermiyor ama normalde çoğu kedi veriyordu
Mama olarak normal marketten yavru yaş maması aldık ve kuru mama yiyor idareten almıştık yarın veterinere götüreceğiz ilk aşılarını yiyecek
Sütlaç adını verdim hocam "S" geçiyor
Pss pss pss diye seslenince tepki vermiyor ama normalde çoğu kedi veriyordu
Yavru olduğu için toz pembe geliyor herşey bizimki büyüyünce çok değişti yavruyken bana pusular kuran kedi büyüyünce oyun bile oynamak istemiyor karnını doyurup biraz bize bakınıyor oyun oynatmaya çalışyıorum yatmaya gidiyor
Yavru olduğu için toz pembe geliyor herşey bizimki büyüyünce çok değişti yavruyken bana pusular kuran kedi büyüyünce oyun bile oynamak istemiyor karnını doyurup biraz bize bakınıyor oyun oynatmaya çalışyıorum yatmaya gidiyor
Öncelikle aşılarını aksatmayın. Mama olarak en kötü mamadan değil de orta kalite mamadan başlayın. İlk kaliteli mama ile başlarlarsa orta kalite mamaya bile bakmıyorlar. Kum olarak kum türlerini iyi araştırıp seçin. Kumların hepsinin kendine göre özel farkları var (betonit vb). Yavrular oyuncu oluyor. Ben sopanın ucuna ip bağlayıp oynatıyorum. Top vb zilli oyuncaklarla da çeşitlendirilebilir. Biraz absürt olacak ama kedinin kumunu temizlerken dışkının yapısını kontrol edin olası bir sorunda ilk ordan anlaşılabiliyor.
Öncelikle aşılarını aksatmayın. Mama olarak en kötü mamadan değil de orta kalite mamadan başlayın. İlk kaliteli mama ile başlarlarsa orta kalite mamaya bile bakmıyorlar. Kum olarak kum türlerini iyi araştırıp seçin. Kumların hepsinin kendine göre özel farkları var (betonit vb). Yavrular oyuncu oluyor. Ben sopanın ucuna ip bağlayıp oynatıyorum. Top vb zilli oyuncaklarla da çeşitlendirilebilir. Biraz absürt olacak ama kedinin kumunu temizlerken dışkının yapısını kontrol edin olası bir sorunda ilk ordan anlaşılabiliyor.
Yarın ilk aşısını yaptıracağız sonra düzene girecek inşallah. Tuvaleti de normaldi bugun maması şu an dediğim gibi idarelik aldık fakat onuda halledeceğiz
Mamasını ve suyunu ayrı yerlere koy hocam. Yan yana olunca hoşlanmıyorlar birini az tüketiyorlar. Kumunu günlük düzenli olarak değiştir.
Yapmaması gereken bir şeyi anlatmak için o işten el çektirirken burnuna parmağınızla ufaktan dokunup hayır deyin. Bir yerden sonra hayır kelimesini yapmaması gerektiği bir şey olarak anlayacak.
Kaybolan Kedim Kajuu ' ya Benzzettimm Kalbimin Nasıl Attığını Anlatamam ...
Lütfen İsimini Kajuu Koyun..
Kajuu İle olan hikayemi anlatıyım. Bir kış günüydü hatırlarsınız istanbulda yollar falan kapanmıştı... o seneden bahsediyorum binaya geldim eve gireceğim bişey viyaklıyor arabanın altında pisi pisi diyorum yok çıkmıyor allem ettim gallem ettim çıkardım yavru... minicik bişey eve getirdim dışarıda kar var buz gibi hava. Valideye gösterdim misafir dedi sahiplendik. Kajumun gözü hasta oldu dükkanımıza götürdük ilgilenmek ilacını içirmek amacı ile gitti dolaştı geldi sonra yine gitti dolaştı geldi yine gitti bir daha da gelmedi
süreç böyle .. tabi veterinere götürmemi eşol eşek uyutmuyodu geceleri sabah 6 da alarm kurmak yerine beni uyandırıyor işe gönderiyodu eve geliş saatimi biliyor kapıda bekliyordu
Bence tavsiye almayın, bir süre birlikte takılın ve hareketlerine göre kendiniz isim verin. Çok kafadan atacağım, "sakar" gibi. Hal ve hareketlerine göre olunca daha samimi oluyor bence.
Çok yemek yiyene, "Obur, Doymaz, Boşboğaz" gibi şeyler gibi mesela.