!!! Aklım Çıktı !!!!

Kaybolan Kedim Kajuu ' ya Benzzettimm Kalbimin Nasıl Attığını Anlatamam ...

Lütfen İsimini Kajuu Koyun..

Kajuu İle olan hikayemi anlatıyım. Bir kış günüydü hatırlarsınız istanbulda yollar falan kapanmıştı... o seneden bahsediyorum binaya geldim eve gireceğim bişey viyaklıyor arabanın altında pisi pisi diyorum yok çıkmıyor allem ettim gallem ettim çıkardım yavru... minicik bişey eve getirdim dışarıda kar var buz gibi hava. Valideye gösterdim misafir dedi sahiplendik. Kajumun gözü hasta oldu dükkanımıza götürdük ilgilenmek ilacını içirmek amacı ile gitti dolaştı geldi sonra yine gitti dolaştı geldi yine gitti bir daha da gelmedi

süreç böyle .. tabi veterinere götürmemi eşol eşek uyutmuyodu geceleri sabah 6 da alarm kurmak yerine beni uyandırıyor işe gönderiyodu eve geliş saatimi biliyor kapıda bekliyordu