SKTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5-6 ay yerine hocam iç dış paraziti kendinizde yaparsınız ama ilk aşıları yaptırın parazit aşıları internetten sipariş edip de kendiniz halledersini zaten biri hap biride sıvı baş kısmına sürüyolar bir gün dokunmuyorsunuz sonra zaten sıkıntı olmuyor böylede çözümler mevcut
Mama olarak normal marketten yavru yaş maması aldık ve kuru mama yiyor idareten almıştık yarın veterinere götüreceğiz ilk aşılarını yiyecek
tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
içinde S harfi olan isimler bulun seslenirken bu harfin baskın olduğu isimlere tepki veriyor Mesela Fıssstık diyince tıslama sesi gibi olduğundan tepki veriyor benimki
Sütlaç adını verdim hocam "S" geçiyor
Pss pss pss diye seslenince tepki vermiyor ama normalde çoğu kedi veriyordu