doomtrap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle aşılarını aksatmayın. Mama olarak en kötü mamadan değil de orta kalite mamadan başlayın. İlk kaliteli mama ile başlarlarsa orta kalite mamaya bile bakmıyorlar. Kum olarak kum türlerini iyi araştırıp seçin. Kumların hepsinin kendine göre özel farkları var (betonit vb). Yavrular oyuncu oluyor. Ben sopanın ucuna ip bağlayıp oynatıyorum. Top vb zilli oyuncaklarla da çeşitlendirilebilir. Biraz absürt olacak ama kedinin kumunu temizlerken dışkının yapısını kontrol edin olası bir sorunda ilk ordan anlaşılabiliyor.
Yarın ilk aşısını yaptıracağız sonra düzene girecek inşallah. Tuvaleti de normaldi bugun maması şu an dediğim gibi idarelik aldık fakat onuda halledeceğiz