yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mama olarak normal marketten yavru yaş maması aldık ve kuru mama yiyor idareten almıştık yarın veterinere götüreceğiz ilk aşılarını yiyecek

Sütlaç adını verdim hocam "S" geçiyor
Pss pss pss diye seslenince tepki vermiyor ama normalde çoğu kedi veriyordu
Yavru olduğu için toz pembe geliyor herşey bizimki büyüyünce çok değişti yavruyken bana pusular kuran kedi büyüyünce oyun bile oynamak istemiyor karnını doyurup biraz bize bakınıyor oyun oynatmaya çalışyıorum yatmaya gidiyor