• 01-04-2023, 09:06:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim ev orta hasarlı (elbistan) ilk ödenen yardım, kira yardımı, taşınma ve yol yardımı hepsini ödediler. Ama alamayan çok. Nasıl iş yapıyorlar anlayamadım.
    evet alamayan çok , Çünkü Milyon insan var , Keşke aynı anda herkese yardım edilebilse.
  • 01-04-2023, 09:33:14
    #11
    agencyhuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet alamayan çok , Çünkü Milyon insan var , Keşke aynı anda herkese yardım edilebilse.
    Depremde ölen sayısı 50.000 demeyi biliyorlar yalan söyleyerek ama yardıma gelince milyonlar var diyor hükümet ne hikmetse deprem bölgesinde öyle mi hocam ?
  • 01-04-2023, 09:46:57
    #12
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Depremde ölen sayısı 50.000 demeyi biliyorlar yalan söyleyerek ama yardıma gelince milyonlar var diyor hükümet ne hikmetse deprem bölgesinde öyle mi hocam ?
    her şeyde yalan söyledikleri gibi ölen ayısında da yalan söylüyorlar. 54 binlik benim ilçemde sadece 2.5 bin kişi yok oldu antakya haritadan silindi islahiye yerle bir kırıkhan ha keza nurdağı yok olmuş malatya daha sayamadığım bir çok il ve ilçe hocam. Ben ilk dört gün ne afad gördüm ne kızılay nede kurtarma ekibi. yalanla dolanla yardım ettik diyorlar ya buna tav oluyorum ayrıca millet kendi kendini kurtarmaya çalıştı o 4 gün boyunca.
    • karikaturname
    • Abdullah07
    • Mosoko
    karikaturname, Abdullah07 ve Mosoko bunu beÄŸendi.
    3 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 01-04-2023, 09:54:47
    #13
    Bırak hoca TOGG çekilişiyle coşuyoz hopluyoz zıplıyoz şu an kim bakar çadırına evine ödemene senin
  • 01-04-2023, 10:01:38
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her şeyde yalan söyledikleri gibi ölen ayısında da yalan söylüyorlar. 54 binlik benim ilçemde sadece 2.5 bin kişi yok oldu antakya haritadan silindi islahiye yerle bir kırıkhan ha keza nurdağı yok olmuş malatya daha sayamadığım bir çok il ve ilçe hocam. Ben ilk dört gün ne afad gördüm ne kızılay nede kurtarma ekibi. yalanla dolanla yardım ettik diyorlar ya buna tav oluyorum ayrıca millet kendi kendini kurtarmaya çalıştı o 4 gün boyunca.
    İşte sizin gibi doğruyu söyleyen insanlara bir de utanmadan ahlaksız dediler.Unutmayın unutturmayın bunları.
    Çok geçmiş olsun bu arada.
  • 01-04-2023, 10:04:37
    #15
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte sizin gibi doğruyu söyleyen insanlara bir de utanmadan ahlaksız dediler.Unutmayın unutturmayın bunları.
    Çok geçmiş olsun bu arada.
    çok teşekkür ederim hocam ben normalde sarı basın kartlı şimdi turkuaza döndükte gazeteciyim hepsini arşivime ekledim ve delilsiz hiç konuşmayacağım sadece kanımızın soğumasını az birazacılarımız hafiflesin istiyorum sonrasında arşivi patlatacağım. 1000 lerce resim 100 lerce röportaj ve video.
    • Abdullah07
    Abdullah07 bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 01-04-2023, 10:53:55
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok teşekkür ederim hocam ben normalde sarı basın kartlı şimdi turkuaza döndükte gazeteciyim hepsini arşivime ekledim ve delilsiz hiç konuşmayacağım sadece kanımızın soğumasını az birazacılarımız hafiflesin istiyorum sonrasında arşivi patlatacağım. 1000 lerce resim 100 lerce röportaj ve video.
    O günleri görmek dilegiyle.
  • 01-04-2023, 11:34:22
    #17
    Buda geçer hocam.
  • 01-04-2023, 11:44:46
    #18
    Hasarlı binalar için 10 bin lira bile bazı insanlara daha yatmadı. Benim hesaba yatalı 3 - 4 gün oldu.