agencyhuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet alamayan çok , Çünkü Milyon insan var , Keşke aynı anda herkese yardım edilebilse.
Depremde ölen sayısı 50.000 demeyi biliyorlar yalan söyleyerek ama yardıma gelince milyonlar var diyor hükümet ne hikmetse deprem bölgesinde öyle mi hocam ?