Konu
Afad'dan Bana 1 Nisan Şakası...!
01-04-2023, 09:33:14
#11
Abdullah07
agencyhuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet alamayan çok , Çünkü Milyon insan var , Keşke aynı anda herkese yardım edilebilse.
Depremde ölen sayısı 50.000 demeyi biliyorlar yalan söyleyerek ama yardıma gelince milyonlar var diyor hükümet ne hikmetse deprem bölgesinde öyle mi hocam ?