NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim ev orta hasarlı (elbistan) ilk ödenen yardım, kira yardımı, taşınma ve yol yardımı hepsini ödediler. Ama alamayan çok. Nasıl iş yapıyorlar anlayamadım.
evet alamayan çok , Çünkü Milyon insan var , Keşke aynı anda herkese yardım edilebilse.