Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Depremde ölen sayısı 50.000 demeyi biliyorlar yalan söyleyerek ama yardıma gelince milyonlar var diyor hükümet ne hikmetse deprem bölgesinde öyle mi hocam ?
her şeyde yalan söyledikleri gibi ölen ayısında da yalan söylüyorlar. 54 binlik benim ilçemde sadece 2.5 bin kişi yok oldu antakya haritadan silindi islahiye yerle bir kırıkhan ha keza nurdağı yok olmuş malatya daha sayamadığım bir çok il ve ilçe hocam. Ben ilk dört gün ne afad gördüm ne kızılay nede kurtarma ekibi. yalanla dolanla yardım ettik diyorlar ya buna tav oluyorum ayrıca millet kendi kendini kurtarmaya çalıştı o 4 gün boyunca.