• 24-03-2023, 16:59:34
    #19
    zaric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam büyük saat kulesinden başladım ordan mısır çarşısına oradan taş köprüden optimumun oradaki barajın yanındaki parkı gezdim sonrada kazim büfeye uğradım şimdi de büfeye yakın bir yerde kahve içiyorum. Dediğiniz gibi avm gezip görülecek birsey değil sabahtan beri 12.000 adım atmışım hala yorulmadım gezmeye devam 😂😂😂
    Keşke araç imkanın olsa da güzelyalı tarafına geçebilsen, orası şahane bir yer ya. Sevgi adasına doğru güzel bir çay içilirdi. Orda tahta masa restorana gitmiştim ben, yamaçta göle sıfır çok güzel bir yer. Göl kenarında yürürken istanbul bebekte yürüyormuş gibi hissediyorsun. 3 saatin kaldığını düşünürsek zaten gidemezsin vakit kalmamış, başka sefere uğrarsın artık.
  • 24-03-2023, 17:09:12
    #20
    bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke araç imkanın olsa da güzelyalı tarafına geçebilsen, orası şahane bir yer ya. Sevgi adasına doğru güzel bir çay içilirdi. Orda tahta masa restorana gitmiştim ben, yamaçta göle sıfır çok güzel bir yer. Göl kenarında yürürken istanbul bebekte yürüyormuş gibi hissediyorsun. 3 saatin kaldığını düşünürsek zaten gidemezsin vakit kalmamış, başka sefere uğrarsın artık.
    Hocam bir önceki Adana ziyaretimde orada bulundum gerçekten başka bir havası vardı sevgi adasının ilerisinde sütis restoranına gitmiştim her ne kadar kazık bir yer olsada manzarası İstanbul teras cafeler gibiydi. Adana anlatılanlar gibi değil dümdüz bir şehir tepe yok harika birşey ya 😂😂
  • 24-03-2023, 23:34:02
    #21
    Sabah büyük saate gidip ciğer yiyebilirsiniz. Ardından çarşıda ufak bir gezinti daha sonra merkez park civarı dolaşabilirsiniz. Öğlen kuzey tarafına gidip orada Adana kebabı gömebilirsiniz o tarafa gitmişken göl kenarlarında gezebilirsiniz. Gölge çökünce menderese geçip Bici Bici eşliğinde huzur bulabilirsin. Akşama doğru tekrardan güneye geçip Kazım dan muzlu sütü deniyebilirsin. Olmazsa olmazlardan kapanışı Çarşı kısmından Şırdanla yapıp tekrar yola düşebilirsiniz.
  • 24-03-2023, 23:44:14
    #22
    adarsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah büyük saate gidip ciğer yiyebilirsiniz. Ardından çarşıda ufak bir gezinti daha sonra merkez park civarı dolaşabilirsiniz. Öğlen kuzey tarafına gidip orada Adana kebabı gömebilirsiniz o tarafa gitmişken göl kenarlarında gezebilirsiniz. Gölge çökünce menderese geçip Bici Bici eşliğinde huzur bulabilirsin. Akşama doğru tekrardan güneye geçip Kazım dan muzlu sütü deniyebilirsin. Olmazsa olmazlardan kapanışı Çarşı kısmından Şırdanla yapıp tekrar yola düşebilirsiniz.
    Hocam tavsiyeleriniz için teşekkürler söylediklerinizin bir kısmını yaptım ve İstanbul'a geri döndüm bir sonrakinde bici bici yiyeceğim 😊😊
  • 24-03-2023, 23:45:04
    #23
    zaric adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tavsiyeleriniz için teşekkürler söylediklerinizin bir kısmını yaptım ve İstanbul'a geri döndüm bir sonrakinde bici bici yiyeceğim 😊😊
    Rica ederim Bizlerinde rutini bu
  • 24-03-2023, 23:51:45
    #24
    adarsukru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rica ederim Bizlerinde rutini bu
    Havaalanından büyük saate taksi ile sonrasında her yere yürüyerek gittim havaalanına dönüşü bile yürüdüm ve günü 21bin adım ile kapatıyorum. Yediğim ciğeri kebabı zor erittim 😂




    Rotam aşağıdaki gibi oldu

  • 24-03-2023, 23:56:20
    #25
    Bu konuya denk gelip Adana'ya gidecek hocalarımın dikkatine kesinlikle DERİ CEKET GİYMEYİN sanırım tek pişmanlığım bu oldu 😂😂
  • 18-04-2023, 02:34:47
    #26
    Büyüksaat'in orada sabah 5'de güzel bir ciğer gömülür. Ardından optimumun orada güzel bir hava alırsınız. Öğleden sonra menderese gider bici bici yersiniz, rüzgarlı tepeye çıkıp güzel bi mangal yaparsınız. Kazım büfeyi unutmayın, Muzlu Süt'ü çok güzel
  • 18-04-2023, 07:02:45
    #27
    STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyüksaat'in orada sabah 5'de güzel bir ciğer gömülür. Ardından optimumun orada güzel bir hava alırsınız. Öğleden sonra menderese gider bici bici yersiniz, rüzgarlı tepeye çıkıp güzel bi mangal yaparsınız. Kazım büfeyi unutmayın, Muzlu Süt'ü çok güzel
    Hocam sağolun gidip gördüm her yeri teşekkürler 🫡