Valla hocam büyük saat kulesinden başladım ordan mısır çarşısına oradan taş köprüden optimumun oradaki barajın yanındaki parkı gezdim sonrada kazim büfeye uğradım şimdi de büfeye yakın bir yerde kahve içiyorum. Dediğiniz gibi avm gezip görülecek birsey değil sabahtan beri 12.000 adım atmışım hala yorulmadım gezmeye devam 😂😂😂
Keşke araç imkanın olsa da güzelyalı tarafına geçebilsen, orası şahane bir yer ya. Sevgi adasına doğru güzel bir çay içilirdi. Orda tahta masa restorana gitmiştim ben, yamaçta göle sıfır çok güzel bir yer. Göl kenarında yürürken istanbul bebekte yürüyormuş gibi hissediyorsun. 3 saatin kaldığını düşünürsek zaten gidemezsin vakit kalmamış, başka sefere uğrarsın artık.