Sabah büyük saate gidip ciğer yiyebilirsiniz. Ardından çarşıda ufak bir gezinti daha sonra merkez park civarı dolaşabilirsiniz. Öğlen kuzey tarafına gidip orada Adana kebabı gömebilirsiniz

o tarafa gitmişken göl kenarlarında gezebilirsiniz. Gölge çökünce menderese geçip Bici Bici eşliğinde huzur bulabilirsin. Akşama doğru tekrardan güneye geçip Kazım dan muzlu sütü deniyebilirsin. Olmazsa olmazlardan kapanışı Çarşı kısmından Şırdanla yapıp tekrar yola düşebilirsiniz.