STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyüksaat'in orada sabah 5'de güzel bir ciğer gömülür. Ardından optimumun orada güzel bir hava alırsınız. Öğleden sonra menderese gider bici bici yersiniz, rüzgarlı tepeye çıkıp güzel bi mangal yaparsınız. Kazım büfeyi unutmayın, Muzlu Süt'ü çok güzel
Hocam sağolun gidip gördüm her yeri teşekkürler 🫡