Keşke araç imkanın olsa da güzelyalı tarafına geçebilsen, orası şahane bir yer ya. Sevgi adasına doğru güzel bir çay içilirdi. Orda tahta masa restorana gitmiştim ben, yamaçta göle sıfır çok güzel bir yer. Göl kenarında yürürken istanbul bebekte yürüyormuş gibi hissediyorsun. 3 saatin kaldığını düşünürsek zaten gidemezsin vakit kalmamış, başka sefere uğrarsın artık.
Hocam bir önceki Adana ziyaretimde orada bulundum gerçekten başka bir havası vardı sevgi adasının ilerisinde sütis restoranına gitmiştim her ne kadar kazık bir yer olsada manzarası İstanbul teras cafeler gibiydi. Adana anlatılanlar gibi değil dümdüz bir şehir tepe yok harika birşey ya 😂😂