20 marttan itibaren e ticaret pazaryerlerine e fatura yüklemek zorunlu olacak.
E fatura yüklemeyen işletmeler ihlal puanı ile mağazaları kapatılacak.
Şimdi ürün başı 1 tl sürümden kazanan tayfa düşünsün.
Şimdi pazaryerinde bedavaya ürün satanlar düşünsün
7
●308
- 15-03-2023, 21:25:58
- 15-03-2023, 21:27:21Onlar yine yolunu bulur, bunlar caydırmaz. Adam benim 877 liraya aldığım yağı 599 liraya satıyor.
- 15-03-2023, 21:27:57Çoğu sürümden kazanan kesmiyordu. Adam bizim sattığımız ürünü yarıdan Daha az fiyata satıyordu.SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2023, 21:29:23Yönetici onayı bekliyorBen her mağaza fatura yüklüyor sandım.androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2023, 21:30:54Hocam bu daha önce vardı diye biliyorum yanlışta hatırlıyor olabilirim.androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2023, 21:37:35Senin aldığın yağı satmıyor çakma satıyor. Pazaryerleri deki filtreler yağlar hepsi çakma.minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle