androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu sürümden kazanan kesmiyordu. Adam bizim sattığımız ürünü yarıda. Daha az fiyata satıyordu.
Ben her mağaza fatura yüklüyor sandım.