androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 marttan itibaren e ticaret pazaryerlerine e fatura yüklemek zorunlu olacak.
E fatura yüklemeyen işletmeler ihlal puanı ile mağazaları kapatılacak.

Şimdi ürün başı 1 tl sürümden kazanan tayfa düşünsün.
Hocam bu daha önce vardı diye biliyorum yanlışta hatırlıyor olabilirim.