• 10-03-2023, 02:08:39
    #1
    Merhabalar,

    Bu saatte bu konuyu açıyorum çünkü uyuyamadım. Bugün gündüz saatlerinde sırtımda ki yağ bezesini aldırdım.

    Yaklaşık 1 saatlik bir operasyon geçirdim. Ağrılarım var ve doktor yüzüstü yatmam gerektiğini ve sırtıma yaslanmamam gerektiğini açıkladı fakat yatamıyorum.

    Daha önce böyle bir operasyon sonrası nasıl uyuyorsunuz deneyimlerinizden faydalanmak istiyorum. Bir türli uyuyamadım. Yan da duramıyorum dikiş olduğu için sırtımı geriyor.
  • 10-03-2023, 02:12:10
    #2
    aynı operasyondan olmuştum hocam, yaklaşık 6-7 sene oldu. evet yan yatışlarda dikişler çok geriliyor hem açılma riski oluyor hem de ciddi rahatsızlık veriyor.
    işin aslı yüzüstü yatmaktan başka pek şansınız yok hocam ama eğer uyuyamadıysanız ve uyumak zorundaysanız artık uyku kalitesine çok bakmadan oturarak uyumayı deneyebilirsiniz.
  • 10-03-2023, 02:13:53
    #3
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı operasyondan olmuştum hocam, yaklaşık 6-7 sene oldu. evet yan yatışlarda dikişler çok geriliyor hem açılma riski oluyor hem de ciddi rahatsızlık veriyor.
    işin aslı yüzüstü yatmaktan başka pek şansınız yok hocam ama eğer uyuyamadıysanız ve uyumak zorundaysanız artık uyku kalitesine çok bakmadan oturarak uyumayı deneyebilirsiniz.
    Kalitesini geçtim boyun çevremde ağrı yapıyor. Yüzüstü normalde uyurum ama hiç rahat edemedim, zorlamayı deniyorum ama nafile. Şu ilk günü bir türlü atlatamadık.
  • 10-03-2023, 02:54:30
    #4
    Operasyon geçirmedim ancak tüm vucudum birinci derece yanmıştı özellikle sırtlarım gerildiği için uyuyamıyordum öncelikle birtane uyku ilacı için varsa birde başınızın altına yastık koymayın o şekilde uyunmasada eninde sonunda uyuyorsunuz sıtınız gerilmiyor başınızı yukarı kaldırmayınca altına yastık vs koymayınca
  • 10-03-2023, 03:24:51
    #5
    Geçmiş olsun hocam