Merhabalar,
Bu saatte bu konuyu açıyorum çünkü uyuyamadım. Bugün gündüz saatlerinde sırtımda ki yağ bezesini aldırdım.
Yaklaşık 1 saatlik bir operasyon geçirdim. Ağrılarım var ve doktor yüzüstü yatmam gerektiğini ve sırtıma yaslanmamam gerektiğini açıkladı fakat yatamıyorum.
Daha önce böyle bir operasyon sonrası nasıl uyuyorsunuz deneyimlerinizden faydalanmak istiyorum. Bir türli uyuyamadım. Yan da duramıyorum dikiş olduğu için sırtımı geriyor.