Operasyon geçirmedim ancak tüm vucudum birinci derece yanmıştı özellikle sırtlarım gerildiği için uyuyamıyordum öncelikle birtane uyku ilacı için varsa birde başınızın altına yastık koymayın o şekilde uyunmasada eninde sonunda uyuyorsunuz sıtınız gerilmiyor başınızı yukarı kaldırmayınca altına yastık vs koymayınca