aynı operasyondan olmuştum hocam, yaklaşık 6-7 sene oldu. evet yan yatışlarda dikişler çok geriliyor hem açılma riski oluyor hem de ciddi rahatsızlık veriyor.
işin aslı yüzüstü yatmaktan başka pek şansınız yok hocam ama eğer uyuyamadıysanız ve uyumak zorundaysanız artık uyku kalitesine çok bakmadan oturarak uyumayı deneyebilirsiniz.