• 03-03-2023, 11:38:47
    #1
    Selamlar, iyi forumlar.

    BELBİM den Öğrenci İstanbul Kart siparişi verdik, PTT ile yola çıktı.
    Adres doğru, numara doğru, herşey doğru, evdeyiz full. Evin zili vs. herşey çalışıyor. Telefonumuz 7/24 çekiyor.
    Fakat ne hikmetse dün gelen kurye EVDE YOK vs. girmiş sisteme. Bugün de tekrardan dağıtıma çıkmış ( sözde )

    Eyüp PTT yi arıyorum kurye numarası veremeyiz diyor ( %90 aynı şey yaşanacak, evde yok diye girecek sisteme )

    ŞikayetVar vs. gibi platformlara normalde şikayet açtığınızda dönüş oluyor biliyorum fakat şöyle bir durum var; İstanbulKart larda 2 gün boyunca alınmaz ise İADE oluyor, sonra uğraş babam uğraş.
    E okul da bir yandan devam ediyor, sürekli zamlı fiyattan mı binsin çocuk ?

    Gel de uğraş dur... Ne yapmamız gerek? En son EYÜP şubeyi tehdit edeceğim sanırım şikayet şu bu tanıdık var vs. diyerek...
  • 03-03-2023, 11:43:20
    #2
    türkiyedeki kargolar ne yazıkki böle hocam. umrunda değil teslim alacak kişi.
  • 03-03-2023, 11:44:07
    #3
    ptt de kargoları her zaman şubeden al dostum akşam 5 gibi git hiç münakaşaya girme şubeden teslim al
    • royalenes
    royalenes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-03-2023, 11:45:14
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ptt de kargoları her zaman şubeden al dostum akşam 5 gibi git hiç münakaşaya girme şubeden teslim al
    Sorun şu, babam işte, ben de oraya gidemeyecek durumdayım uzağım yani bayağı. Bugün de alamazsak iade olacak, yok yani bu kadar denk gelemez..
  • 03-03-2023, 11:46:09
    #5
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun şu, babam işte, ben de oraya gidemeyecek durumdayım uzağım yani bayağı. Bugün de alamazsak iade olacak, yok yani bu kadar denk gelemez..
    ptt şubesini ara bekletmelerini söyle dediğim gibi senin gitmenede gerek yok tanıdık birini yolla alsın eğer çok sorun çıkarırsa telefonla seni arasınlar gönderdiğin kişi kargoyu alır.
    • royalenes
    royalenes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-03-2023, 11:56:44
    #6
    cimere yazınız geri dönüş yapılıyor .
  • 03-03-2023, 12:28:51
    #7
    Az önce bir iş sebebi ile girdim şubeye. Sanarsın ki zorla çalıştırıyorlar. Kalemi işi bitince fırlatıyor bir daha lazım değilmiş gibi. Sonra bir daha arıyor. Bir kere daha yapsaydı söyleyecektim silah zoru ile mi çalışıyonuz bu ne trip diye.
  • 03-03-2023, 12:40:12
    #8
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce bir iş sebebi ile girdim şubeye. Sanarsın ki zorla çalıştırıyorlar. Kalemi işi bitince fırlatıyor bir daha lazım değilmiş gibi. Sonra bir daha arıyor. Bir kere daha yapsaydı söyleyecektim silah zoru ile mi çalışıyonuz bu ne trip diye.
    Çünkü devlet dairesi oldugu için böyle. Aynı performansı birde özelde göstersin 2 dakika içinde kapının dışında.
    Bana göre memurluk özelleştirilmeli
  • 03-03-2023, 12:42:02
    #9
    Konu sahibi gönderen firmaya yazın hoplatıyorlar.

    aynı şekilde tübitak dergisini getirmemiş evde yok diye geri göndermişler. Tübitaka yazdım onlar kargo şirket yönetimine mail attılar. 2 gün sonra arayıp özür diledi ptt kargo ve bundan sonra getirirken hep aradılar engin bey biz kapıdayız diye.