Konu sahibi gönderen firmaya yazın hoplatıyorlar.

aynı şekilde tübitak dergisini getirmemiş evde yok diye geri göndermişler. Tübitaka yazdım onlar kargo şirket yönetimine mail attılar. 2 gün sonra arayıp özür diledi ptt kargo ve bundan sonra getirirken hep aradılar engin bey biz kapıdayız diye.