mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce bir iş sebebi ile girdim şubeye. Sanarsın ki zorla çalıştırıyorlar. Kalemi işi bitince fırlatıyor bir daha lazım değilmiş gibi. Sonra bir daha arıyor. Bir kere daha yapsaydı söyleyecektim silah zoru ile mi çalışıyonuz bu ne trip diye.
Çünkü devlet dairesi oldugu için böyle. Aynı performansı birde özelde göstersin 2 dakika içinde kapının dışında.
Bana göre memurluk özelleştirilmeli