Selamlar, iyi forumlar.
BELBİM den Öğrenci İstanbul Kart siparişi verdik, PTT ile yola çıktı.
Adres doğru, numara doğru, herşey doğru, evdeyiz full. Evin zili vs. herşey çalışıyor. Telefonumuz 7/24 çekiyor.
Fakat ne hikmetse dün gelen kurye EVDE YOK vs. girmiş sisteme. Bugün de tekrardan dağıtıma çıkmış ( sözde )
Eyüp PTT yi arıyorum kurye numarası veremeyiz diyor ( %90 aynı şey yaşanacak, evde yok diye girecek sisteme )
ŞikayetVar vs. gibi platformlara normalde şikayet açtığınızda dönüş oluyor biliyorum fakat şöyle bir durum var; İstanbulKart larda 2 gün boyunca alınmaz ise İADE oluyor, sonra uğraş babam uğraş.
E okul da bir yandan devam ediyor, sürekli zamlı fiyattan mı binsin çocuk ?
Gel de uğraş dur... Ne yapmamız gerek? En son EYÜP şubeyi tehdit edeceğim sanırım şikayet şu bu tanıdık var vs. diyerek...