Selamlar, iyi forumlar.
BELBİM den Öğrenci İstanbul Kart siparişi verdik, PTT ile yola çıktı.
Adres doğru, numara doğru, herşey doğru, evdeyiz full. Evin zili vs. herşey çalışıyor. Telefonumuz 7/24 çekiyor.
Fakat ne hikmetse dün gelen kurye EVDE YOK vs. girmiş sisteme. Bugün de tekrardan dağıtıma çıkmış ( sözde )
Eyüp PTT yi arıyorum kurye numarası veremeyiz diyor ( %90 aynı şey yaşanacak, evde yok diye girecek sisteme )
ŞikayetVar vs. gibi platformlara normalde şikayet açtığınızda dönüş oluyor biliyorum fakat şöyle bir durum var; İstanbulKart larda 2 gün boyunca alınmaz ise İADE oluyor, sonra uğraş babam uğraş.
E okul da bir yandan devam ediyor, sürekli zamlı fiyattan mı binsin çocuk ?
Gel de uğraş dur... Ne yapmamız gerek? En son EYÜP şubeyi tehdit edeceğim sanırım şikayet şu bu tanıdık var vs. diyerek...
PTT Kargo Rezilliği - Ne yapmam gerek ?
9
●318
- 03-03-2023, 11:45:14Sorun şu, babam işte, ben de oraya gidemeyecek durumdayım uzağım yani bayağı. Bugün de alamazsak iade olacak, yok yani bu kadar denk gelemez..Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2023, 11:46:09ptt şubesini ara bekletmelerini söyle dediğim gibi senin gitmenede gerek yok tanıdık birini yolla alsınroyalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer çok sorun çıkarırsa telefonla seni arasınlar gönderdiğin kişi kargoyu alır.
- 03-03-2023, 12:40:12Çünkü devlet dairesi oldugu için böyle. Aynı performansı birde özelde göstersin 2 dakika içinde kapının dışında.mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre memurluk özelleştirilmeli - 03-03-2023, 12:42:02Konu sahibi gönderen firmaya yazın hoplatıyorlar.
aynı şekilde tübitak dergisini getirmemiş evde yok diye geri göndermişler. Tübitaka yazdım onlar kargo şirket yönetimine mail attılar. 2 gün sonra arayıp özür diledi ptt kargo ve bundan sonra getirirken hep aradılar engin bey biz kapıdayız diye.
eğer çok sorun çıkarırsa telefonla seni arasınlar gönderdiğin kişi kargoyu alır.