• 18-02-2023, 03:36:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Böyle bir şeye denk geldim belki kapınıza asmak istersiniz.

    İlk link yanlış oldu düzeltildi.

    https://youtube.com/shorts/MDfTrbtQaZA?feature=share
  • 18-02-2023, 03:39:38
    #2
    Aynen hocam, japonyadaki bilim adamları da bunu koyup kurtulabilirdi neden okadar uğraşıyorlar ki değil mi?
    • dev
    • EceT
    • yangslayer
    dev, EceT, yangslayer ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 18-02-2023, 03:40:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam, japonyadaki bilim adamları da bunu koyup kurtulabilirdi neden okadar uğraşıyorlar ki değil mi?
    Şuan Gaziantep'te Hatay'da Kahramanmaraş'ta adanada Gaziantep'te veya diğerlerinde korkanlar var artçı vs depremlerden onlar için paylaşılmış bir konudur

    Lütfen konu dışı bir şey yazmayınız onu başka zaman tartisirsiniz önlem alınmalı katılıyorum size de.
  • 18-02-2023, 03:42:47
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam, japonyadaki bilim adamları da bunu koyup kurtulabilirdi neden okadar uğraşıyorlar ki değil mi?
    Ne demek istiyorsunuz hocam ? Yazıyor ya !

  • 18-02-2023, 03:44:50
    #5
    Sitemim size değil yanlış anlamayın hocam bu adamlar gibi hokkabazlara, yemin ederim o kadar komik ve tiksindirici bir video çekmiş ki videoyu çeken kişi çocuk kandırıyor sanki insanı allahtan dinden uzaklaştırıyor böyleleri...
  • 18-02-2023, 03:45:05
    #6
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan Gaziantep'te Hatay'da Kahramanmaraş'ta adanada Gaziantep'te veya diğerlerinde korkanlar var artçı vs depremlerden onlar için paylaşılmış bir konudur

    Lütfen konu dışı bir şey yazmayınız onu başka zaman tartisirsiniz önlem alınmalı katılıyorum size de.
    Hayır kardeşim, evinin depreme dayanıklılığı yoksa çıkacaksın o binadan yetkilileri çağıracaksın. İşte bu yüzden insanlar ölüyor, adam kalkmış evime kuran astım bir şey olmaz diyor, çıkın şu kafadan artık.
    • wojak
    wojak bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-02-2023, 03:48:20
    #7
    Madem böyle bir konu açılmış:

    Bir gün Peygamber Efendimiz’in (s.a.v) yanına bir bedevî gelmiş, Peygamber Efendimiz (s.a.v), vahiy yoluyla durumu bilmiş ve bedevîye sormuş:
    – Deveni ne yaptın? Bağladın mı? Bedevî de:
    – Hayır yâ Resûlullah! Bağlamadım, Allah’a (c.c) tevekkül ettim, demiş.
    Bunun üzerine Peygamber Efendimiz (s.a.v):
    – Git deveni bağla ondan sonra Allah’a (c.c) tevekkül et. Çünkü deven kaçacak ondan sonra “Allah’a tevekkül etmiştim, ama devem kaçtı” diyeceksin. Öyle tevekkül olmaz, git deveni bağla sonra tevekkül et, buyurmuş.
  • 18-02-2023, 03:48:24
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır kardeşim, evinin depreme dayanıklılığı yoksa çıkacaksın o binadan yetkilileri çağıracaksın. İşte bu yüzden insanlar ölüyor, adam kalkmış evime kuran astım bir şey olmaz diyor, çıkın şu kafadan artık.
    Tedbirsiz iş yapılmaz İslam'da böyle bir şeyde söz konusu değildir

    Zamanında peygamber efendimiz Hz.Muhammed Aleyhisselam'a adamın biri gelip deveyi baglayipta mi Allah'a tevekkül edeyim bağlamadan mı Allah'a tevekkül edeyim diye sormuş bağla ondan sonra tevekkül et demiş yani önce tedbir sonra taktir ben bu konuyu paylaşarak insanlara tedbirsiz bir şekilde bekleyin tedbir almayın vs demiyorum başta bir tedbir alınmamış ve sonuç bu şimdi orda yaşayıp gelemeyenler var evini terk etmeyenler forumda her gün korkuyorum diye konu açanlar var tedbirini Aldıktan sonra Allah onlara yeticektir iyi forumlar.
  • 18-02-2023, 03:48:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem böyle bir konu açılmış:

    Bir gün Peygamber Efendimiz’in (s.a.v) yanına bir bedevî gelmiş, Peygamber Efendimiz (s.a.v), vahiy yoluyla durumu bilmiş ve bedevîye sormuş:
    – Deveni ne yaptın? Bağladın mı? Bedevî de:
    – Hayır yâ Resûlullah! Bağlamadım, Allah’a (c.c) tevekkül ettim, demiş.
    Bunun üzerine Peygamber Efendimiz (s.a.v):
    – Git deveni bağla ondan sonra Allah’a (c.c) tevekkül et. Çünkü deven kaçacak ondan sonra “Allah’a tevekkül etmiştim, ama devem kaçtı” diyeceksin. Öyle tevekkül olmaz, git deveni bağla sonra tevekkül et, buyurmuş.
    4 salise benden önce paylaşmışsin 😃😃