DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan Gaziantep'te Hatay'da Kahramanmaraş'ta adanada Gaziantep'te veya diğerlerinde korkanlar var artçı vs depremlerden onlar için paylaşılmış bir konudur

Lütfen konu dışı bir şey yazmayınız onu başka zaman tartisirsiniz önlem alınmalı katılıyorum size de.
Hayır kardeşim, evinin depreme dayanıklılığı yoksa çıkacaksın o binadan yetkilileri çağıracaksın. İşte bu yüzden insanlar ölüyor, adam kalkmış evime kuran astım bir şey olmaz diyor, çıkın şu kafadan artık.