wojak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem böyle bir konu açılmış:

Bir gün Peygamber Efendimiz’in (s.a.v) yanına bir bedevî gelmiş, Peygamber Efendimiz (s.a.v), vahiy yoluyla durumu bilmiş ve bedevîye sormuş:
– Deveni ne yaptın? Bağladın mı? Bedevî de:
– Hayır yâ Resûlullah! Bağlamadım, Allah’a (c.c) tevekkül ettim, demiş.
Bunun üzerine Peygamber Efendimiz (s.a.v):
– Git deveni bağla ondan sonra Allah’a (c.c) tevekkül et. Çünkü deven kaçacak ondan sonra “Allah’a tevekkül etmiştim, ama devem kaçtı” diyeceksin. Öyle tevekkül olmaz, git deveni bağla sonra tevekkül et, buyurmuş.
4 salise benden önce paylaşmışsin 😃😃