Hayır kardeşim, evinin depreme dayanıklılığı yoksa çıkacaksın o binadan yetkilileri çağıracaksın. İşte bu yüzden insanlar ölüyor, adam kalkmış evime kuran astım bir şey olmaz diyor, çıkın şu kafadan artık.
Tedbirsiz iş yapılmaz İslam'da böyle bir şeyde söz konusu değildir
Zamanında peygamber efendimiz Hz.Muhammed Aleyhisselam'a adamın biri gelip deveyi baglayipta mi Allah'a tevekkül edeyim bağlamadan mı Allah'a tevekkül edeyim diye sormuş bağla ondan sonra tevekkül et demiş yani önce tedbir sonra taktir ben bu konuyu paylaşarak insanlara tedbirsiz bir şekilde bekleyin tedbir almayın vs demiyorum başta bir tedbir alınmamış ve sonuç bu şimdi orda yaşayıp gelemeyenler var evini terk etmeyenler forumda her gün korkuyorum diye konu açanlar var tedbirini Aldıktan sonra Allah onlara yeticektir iyi forumlar.