Merhaba arkadaşlar,
hgs olmadan 2-3 defa köprüyü kullanıp ücreti sonrasında ihlalli olarak internetten ödesek ehliyete veya genel olarak herhangi bir zararı oluyor mu?
hgs olmadan geçiş ihlali yapmak
9
●168
- 14-02-2023, 14:24:02olmuyor diye biliyorum 14 gün geçmeden. İnternetten yada postaneden ödemene gerekiyor. Playa yazılıyor
- 14-02-2023, 14:25:07Ben de o şekil yaptım bunu birkaç kez daha yapsam zararı olur mu acaba veya daha büyük cezası, şimdilik ceza ödemedimorhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2023, 14:25:53Bizde hep hgs olduğundan bu duruma düşmedim. Sende bir hgs çıkar artıkalicelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2023, 14:27:09hiçbir sorun olmaz. ama bazen cezalar geç düşüyor unutunca daha kötü oluyor fazla ödemek
- 14-02-2023, 14:33:16Plakaya kesilen cezalarda ceza puani dusmez.Zira araci kullanan kisi arac sahibi olmayabilir.Uygulama esnasinda veya cevrime vs yakalanirsaniz isminize kesilen cezalarda puaniniz duser.
Ihlalli gecislerde 15 gun icerisinde faizsiz odeyebilirsiniz.Bende de ogs,hgs yok hep asagidaki linkten kontrol ederek odemeyi yaparim.Gecis yaptiginiz 2-3 gun sonra ara ara bakarsaniz genelde yansiyor.
https://webihlaltakip.kgm.gov.tr/Web...Sorgulama.aspx - 14-02-2023, 14:40:37Teşekkür ederim ben de buradan ödüyorum 2 kez ödedim 1 kez daha köprüyü kullanmam gerekecek o yüzden sordumWebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle