• 14-02-2023, 14:19:56
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    hgs olmadan 2-3 defa köprüyü kullanıp ücreti sonrasında ihlalli olarak internetten ödesek ehliyete veya genel olarak herhangi bir zararı oluyor mu?
  • 14-02-2023, 14:24:02
    #2
    olmuyor diye biliyorum 14 gün geçmeden. İnternetten yada postaneden ödemene gerekiyor. Playa yazılıyor
  • 14-02-2023, 14:25:07
    #3
    orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmuyor diye biliyorum 14 gün geçmeden. İnternetten yada postaneden ödemene gerekiyor. Playa yazılıyor
    Ben de o şekil yaptım bunu birkaç kez daha yapsam zararı olur mu acaba veya daha büyük cezası, şimdilik ceza ödemedim
  • 14-02-2023, 14:25:23
    #4
    14 gün içerisinde ödediğiniz durumda herhangi bir sorun teşkil etmeyecektir.
  • 14-02-2023, 14:25:53
    #5
    alicelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de o şekil yaptım bunu birkaç kez daha yapsam zararı olur mu acaba veya daha büyük cezası, şimdilik ceza ödemedim
    Bizde hep hgs olduğundan bu duruma düşmedim. Sende bir hgs çıkar artık
  • 14-02-2023, 14:27:09
    #6
    hiçbir sorun olmaz. ama bazen cezalar geç düşüyor unutunca daha kötü oluyor fazla ödemek
  • 14-02-2023, 14:33:16
    #7
    Plakaya kesilen cezalarda ceza puani dusmez.Zira araci kullanan kisi arac sahibi olmayabilir.Uygulama esnasinda veya cevrime vs yakalanirsaniz isminize kesilen cezalarda puaniniz duser.
    Ihlalli gecislerde 15 gun icerisinde faizsiz odeyebilirsiniz.Bende de ogs,hgs yok hep asagidaki linkten kontrol ederek odemeyi yaparim.Gecis yaptiginiz 2-3 gun sonra ara ara bakarsaniz genelde yansiyor.
    https://webihlaltakip.kgm.gov.tr/Web...Sorgulama.aspx
  • 14-02-2023, 14:40:37
    #8
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plakaya kesilen cezalarda ceza puani dusmez.Zira araci kullanan kisi arac sahibi olmayabilir.Uygulama esnasinda veya cevrime vs yakalanirsaniz isminize kesilen cezalarda puaniniz duser.
    Ihlalli gecislerde 15 gun icerisinde faizsiz odeyebilirsiniz.Bende de ogs,hgs yok hep asagidaki linkten kontrol ederek odemeyi yaparim.Gecis yaptiginiz 2-3 gun sonra ara ara bakarsaniz genelde yansiyor.
    https://webihlaltakip.kgm.gov.tr/Web...Sorgulama.aspx
    Teşekkür ederim ben de buradan ödüyorum 2 kez ödedim 1 kez daha köprüyü kullanmam gerekecek o yüzden sordum
  • 14-02-2023, 16:28:06
    #9
    Bir yerde hgs ile daha pahalı oluyor diyordu hocam. Kullanım ücreti vs giriyormuş. Ne kadar doğru bilmiyorum. Ben sürekli kaçak geçiş yapıp ödüyorum, bir sorun olmadı