Konu
hgs olmadan geçiş ihlali yapmak
14-02-2023, 14:25:07
#3
alicelen
orhanbektas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olmuyor diye biliyorum 14 gün geçmeden. İnternetten yada postaneden ödemene gerekiyor. Playa yazılıyor
Ben de o şekil yaptım bunu birkaç kez daha yapsam zararı olur mu acaba veya daha büyük cezası, şimdilik ceza ödemedim