orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olmuyor diye biliyorum 14 gün geçmeden. İnternetten yada postaneden ödemene gerekiyor. Playa yazılıyor
Ben de o şekil yaptım bunu birkaç kez daha yapsam zararı olur mu acaba veya daha büyük cezası, şimdilik ceza ödemedim