Plakaya kesilen cezalarda ceza puani dusmez.Zira araci kullanan kisi arac sahibi olmayabilir.Uygulama esnasinda veya cevrime vs yakalanirsaniz isminize kesilen cezalarda puaniniz duser.
Ihlalli gecislerde 15 gun icerisinde faizsiz odeyebilirsiniz.Bende de ogs,hgs yok hep asagidaki linkten kontrol ederek odemeyi yaparim.Gecis yaptiginiz 2-3 gun sonra ara ara bakarsaniz genelde yansiyor.
https://webihlaltakip.kgm.gov.tr/Web...Sorgulama.aspx
Teşekkür ederim ben de buradan ödüyorum 2 kez ödedim 1 kez daha köprüyü kullanmam gerekecek o yüzden sordum