Bir yerde hgs ile daha pahalı oluyor diyordu hocam. Kullanım ücreti vs giriyormuş. Ne kadar doğru bilmiyorum. Ben sürekli kaçak geçiş yapıp ödüyorum, bir sorun olmadı