• 14-02-2023, 11:58:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam anladım sorun yok. Zaten Türkiyede 3d olmadan satış yok diye biliyorum ama
    Ben Turknet Ve Turktelekom Kullanıcısıyım Turknet Fatura ödemesi yaptığım zaman aşağıdaki 3D onay kutucuğunu onaylamazsam 3D siz işlem yapıyor Turktelekom böyle bir şeye izin vermiyor yani dediğim şu ki TÜRKİYE'de çok var hocam biz bilmiyoruz sadece.
  • 14-02-2023, 11:58:41
    #11
    3d ödüyorlar zaten illegalciler. Çağrıya giriyorlar, milletin mobiline giriyorlar.

    en basitinden telefonunuzdan trafik cezası ödeme yazıp en üstteki google.sites olan sayfaya tıklayın ve görün.

    faturalar bu şekilde ödeniyor. Hem de 3d.
  • 15-02-2023, 07:32:37
    #12
    rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3d ödüyorlar zaten illegalciler. Çağrıya giriyorlar, milletin mobiline giriyorlar.

    en basitinden telefonunuzdan trafik cezası ödeme yazıp en üstteki google.sites olan sayfaya tıklayın ve görün.

    faturalar bu şekilde ödeniyor. Hem de 3d.
    Sen bunu nereden biliyorsun galiba seninde bu işlerde bezin var?
  • 15-02-2023, 07:49:26
    #13
    SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 3d olmadan fatura ödenilen site görmedim
    Sen görmemişsin paşam demekki veya internetten fazla anlamadığın için methodları bilmiyorsun.
  • 15-02-2023, 17:27:52
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bunu nereden biliyorsun galiba seninde bu işlerde bezin var?
    aferin sherlock holmes’ın yandan yemişi.
  • 15-02-2023, 18:09:01
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bunu nereden biliyorsun galiba seninde bu işlerde bezin var?
    Bilmek ile suç işlemek farklı olaydır hocam. Sizin düşüncenize göre tüm siber güvenlikçiler illegal işler yapıyor.