Yok hocam anladım sorun yok. Zaten Türkiyede 3d olmadan satış yok diye biliyorum ama
Ben Turknet Ve Turktelekom Kullanıcısıyım Turknet Fatura ödemesi yaptığım zaman aşağıdaki 3D onay kutucuğunu onaylamazsam 3D siz işlem yapıyor Turktelekom böyle bir şeye izin vermiyor yani dediğim şu ki TÜRKİYE'de çok var hocam biz bilmiyoruz sadece.