3d ödüyorlar zaten illegalciler. Çağrıya giriyorlar, milletin mobiline giriyorlar.
en basitinden telefonunuzdan trafik cezası ödeme yazıp en üstteki google.sites olan sayfaya tıklayın ve görün.
faturalar bu şekilde ödeniyor. Hem de 3d.
Sen bunu nereden biliyorsun galiba seninde bu işlerde bezin var?