3d ödüyorlar zaten illegalciler. Çağrıya giriyorlar, milletin mobiline giriyorlar.

en basitinden telefonunuzdan trafik cezası ödeme yazıp en üstteki google.sites olan sayfaya tıklayın ve görün.

faturalar bu şekilde ödeniyor. Hem de 3d.