Konu
Fatura ödetme yasaklanmalı.
14-02-2023, 11:58:41
#11
rakar
3d ödüyorlar zaten illegalciler. Çağrıya giriyorlar, milletin mobiline giriyorlar.
en basitinden telefonunuzdan trafik cezası ödeme yazıp en üstteki google.sites olan sayfaya tıklayın ve görün.
faturalar bu şekilde ödeniyor. Hem de 3d.