• 14-02-2023, 10:59:54
    #1
    İndirimli Fatura ödeme olayları forum içinde çalıntı kartla yapılıyor yasaklanmalı. @BilalBayar;
  • 14-02-2023, 11:03:08
    #2
    herkes yapmasa da çoğu öyle hocam aynı fikirdeyim
  • 14-02-2023, 11:04:06
    #3
    Kişi kendi isim ve soy ismi ile işlem yapmadığı sürece yasaklanmalı bence de

    Kendi hesap ve kartlarından yaptığını teyit etmesi gerekli bence
  • 14-02-2023, 11:06:21
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HasanErol07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirimli Fatura ödeme olayları forum içinde çalıntı kartla yapılıyor yasaklanmalı. @BilalBayar;
    Hocam ben 3d olmadan fatura ödenilen site görmedim
  • 14-02-2023, 11:45:57
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 3d olmadan fatura ödenilen site görmedim
    3D olmayan en kısa örnek Turknet orda işaretliyorsun 3D ödeme yap veya direkt yap gibi en basit kurumsal örnek.
  • 14-02-2023, 11:46:55
    #6
    Yönetici onayı bekliyor
    sosyalhile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3D olmayan en kısa örnek Turknet orda işaretliyorsun 3D ödeme yap veya direkt yap gibi en basit kurumsal örnek.
    Hocam ben mobil faturadan bahsettim. Turknetin yaptığı da çok yanlış
  • 14-02-2023, 11:49:03
    #7
    SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben mobil faturadan bahsettim. Turknetin yaptığı da çok yanlış
    Hocam konuda fatura geçtiği için arz ettim sadece sizlik bir sorun yok yani estağfurullah.
  • 14-02-2023, 11:49:44
    #8
    Yönetici onayı bekliyor
    sosyalhile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuda fatura geçtiği için arz ettim sadece sizlik bir sorun yok yani estağfurullah.
    Yok hocam anladım sorun yok. Zaten Türkiyede 3d olmadan satış yok diye biliyorum ama
  • 14-02-2023, 11:52:58
    #9
    SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam anladım sorun yok. Zaten Türkiyede 3d olmadan satış yok diye biliyorum ama
    Bazı firmalarda var.