SEILA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben mobil faturadan bahsettim. Turknetin yaptığı da çok yanlış
Hocam konuda fatura geçtiği için arz ettim sadece sizlik bir sorun yok yani estağfurullah.