sosyalhile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konuda fatura geçtiği için arz ettim sadece sizlik bir sorun yok yani estağfurullah.
Yok hocam anladım sorun yok. Zaten Türkiyede 3d olmadan satış yok diye biliyorum ama