
Üniversiteler Dönem Sonuna Kadar Online Olacak
6
●320
- 11-02-2023, 15:29:56saçma bulduğunuz kısım nedir hocam ? kyk yurtları depremzedeler için kullanılacak , çadırda mı kalsınlar?Durmazoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSinemBilisim bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 11-02-2023, 15:34:52Online olunca insanların evi gitmiş neyle giricekler derslere. Eşyalarımız yurtlarda ... mülteciler,... Cocukları gelicek deprem bölgesindeki yurtlardan eşyaları çalmışlar nargileyle keyif yapıyorlar. Bizim mağdur halkımız yerleşse sorun yok.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2023, 15:37:44online olmasada gidicek okulları kalıcak evleri yok. Şuanda depremzedelerin sıcak yerlere yerleştirilmesi öncelikli problem . Diğer konuda manisadaki öğrencilere 2gün önceden haber verilmiş boşaltılması için.Durmazoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nargile ile keyif , +18 olaylar tepki görünce yurdu tamamen boşalttırmışlar Türkleri yerleştirmişler , keşke ilk başta böyle olsaydı tepki çekmeyi beklemeselerdi. Şuanda havalimanında öncelik Türklerde umarım kyk içinde bu geçerli olur - 11-02-2023, 15:41:43Evler kiralandı sözleşmeler yapıldı ev sahipleri zaten vicdansız boşuna o kadar para ödicez özel yurtlarda aynı şekilde ödemeleri yapıldı. Eğitim yine geri plana atıldı bizim dersler hastanede yapılması zorunlu ben bunları görmeden nasıl mezun olucam oldum diyelim vatandaşlara nasıl hizmet edicem. Ülkede o kadar çok saçma şey dönmeye başladı. İnşallah yurtlara gerçekten ihtiyacı olanlar yerleşir bizim de hayatımız boşuna rezil olmamış olur...Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2023, 15:53:46hocam 10 ildeki deprem sadece 10ili mi etkileyecek sandın? maddi manevi bütün herkes etkilendi , etkilenecek. Ev için bir arkadaşımızda konu açmış sözleşmesini yapmış vs. o da haklı , maalesef. En iyisi ev sahibi ile orta yolu bulmak , çok paragöz insafsız birisi ise yapacak birşeyin yok ama boş eve kira vermektense depremzedeyi hazirana kadar barınmasında yardımcı olmak daha iyi olacaktır.Durmazoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tıp fakültesi devam ediyordu bu durumdan sonra ne olur bilemem ama uygulamalı tıp dersleri mutlaka esgeçmezler corona zamanında olduğu gibi bir şekilde ilerler. Bu kadar yağmacı beleşçi gözü aç insan var ki dediğiniz gibi umarız yurtlara gerçekten ihtiyaç sahipleri yerleştirilirDurmazoglu bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.