• 11-02-2023, 15:25:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
  • 11-02-2023, 15:28:43
    #2
    Öyle saçma kararın..........
  • 11-02-2023, 15:29:56
    #3
    Durmazoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle saçma kararın..........
    saçma bulduğunuz kısım nedir hocam ? kyk yurtları depremzedeler için kullanılacak , çadırda mı kalsınlar?
    • SinemBilisim
    SinemBilisim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-02-2023, 15:34:52
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saçma bulduğunuz kısım nedir hocam ? kyk yurtları depremzedeler için kullanılacak , çadırda mı kalsınlar?
    Online olunca insanların evi gitmiş neyle giricekler derslere. Eşyalarımız yurtlarda ... mülteciler,... Cocukları gelicek deprem bölgesindeki yurtlardan eşyaları çalmışlar nargileyle keyif yapıyorlar. Bizim mağdur halkımız yerleşse sorun yok.
  • 11-02-2023, 15:37:44
    #5
    Durmazoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Online olunca insanların evi gitmiş neyle giricekler derslere. Eşyalarımız yurtlarda ... mülteciler,... Cocukları gelicek deprem bölgesindeki yurtlardan eşyaları çalmışlar nargileyle keyif yapıyorlar. Bizim mağdur halkımız yerleşse sorun yok.
    online olmasada gidicek okulları kalıcak evleri yok. Şuanda depremzedelerin sıcak yerlere yerleştirilmesi öncelikli problem . Diğer konuda manisadaki öğrencilere 2gün önceden haber verilmiş boşaltılması için.
    Nargile ile keyif , +18 olaylar tepki görünce yurdu tamamen boşalttırmışlar Türkleri yerleştirmişler , keşke ilk başta böyle olsaydı tepki çekmeyi beklemeselerdi. Şuanda havalimanında öncelik Türklerde umarım kyk içinde bu geçerli olur
  • 11-02-2023, 15:41:43
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    online olmasada gidicek okulları kalıcak evleri yok. Şuanda depremzedelerin sıcak yerlere yerleştirilmesi öncelikli problem . Diğer konuda manisadaki öğrencilere 2gün önceden haber verilmiş boşaltılması için.
    Nargile ile keyif , +18 olaylar tepki görünce yurdu tamamen boşalttırmışlar Türkleri yerleştirmişler , keşke ilk başta böyle olsaydı tepki çekmeyi beklemeselerdi. Şuanda havalimanında öncelik Türklerde umarım kyk içinde bu geçerli olur
    Evler kiralandı sözleşmeler yapıldı ev sahipleri zaten vicdansız boşuna o kadar para ödicez özel yurtlarda aynı şekilde ödemeleri yapıldı. Eğitim yine geri plana atıldı bizim dersler hastanede yapılması zorunlu ben bunları görmeden nasıl mezun olucam oldum diyelim vatandaşlara nasıl hizmet edicem. Ülkede o kadar çok saçma şey dönmeye başladı. İnşallah yurtlara gerçekten ihtiyacı olanlar yerleşir bizim de hayatımız boşuna rezil olmamış olur...
  • 11-02-2023, 15:53:46
    #7
    Durmazoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evler kiralandı sözleşmeler yapıldı ev sahipleri zaten vicdansız boşuna o kadar para ödicez özel yurtlarda aynı şekilde ödemeleri yapıldı. Eğitim yine geri plana atıldı bizim dersler hastanede yapılması zorunlu ben bunları görmeden nasıl mezun olucam oldum diyelim vatandaşlara nasıl hizmet edicem. Ülkede o kadar çok saçma şey dönmeye başladı. İnşallah yurtlara gerçekten ihtiyacı olanlar yerleşir bizim de hayatımız boşuna rezil olmamış olur...
    hocam 10 ildeki deprem sadece 10ili mi etkileyecek sandın? maddi manevi bütün herkes etkilendi , etkilenecek. Ev için bir arkadaşımızda konu açmış sözleşmesini yapmış vs. o da haklı , maalesef. En iyisi ev sahibi ile orta yolu bulmak , çok paragöz insafsız birisi ise yapacak birşeyin yok ama boş eve kira vermektense depremzedeyi hazirana kadar barınmasında yardımcı olmak daha iyi olacaktır.
    Tıp fakültesi devam ediyordu bu durumdan sonra ne olur bilemem ama uygulamalı tıp dersleri mutlaka esgeçmezler corona zamanında olduğu gibi bir şekilde ilerler. Bu kadar yağmacı beleşçi gözü aç insan var ki dediğiniz gibi umarız yurtlara gerçekten ihtiyaç sahipleri yerleştirilir
    • Durmazoglu
    Durmazoglu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.