Durmazoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Online olunca insanların evi gitmiş neyle giricekler derslere. Eşyalarımız yurtlarda ... mülteciler,... Cocukları gelicek deprem bölgesindeki yurtlardan eşyaları çalmışlar nargileyle keyif yapıyorlar. Bizim mağdur halkımız yerleşse sorun yok.
online olmasada gidicek okulları kalıcak evleri yok. Şuanda depremzedelerin sıcak yerlere yerleştirilmesi öncelikli problem . Diğer konuda manisadaki öğrencilere 2gün önceden haber verilmiş boşaltılması için.
Nargile ile keyif , +18 olaylar tepki görünce yurdu tamamen boşalttırmışlar Türkleri yerleştirmişler , keşke ilk başta böyle olsaydı tepki çekmeyi beklemeselerdi. Şuanda havalimanında öncelik Türklerde umarım kyk içinde bu geçerli olur